Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Ανακοίνωση Δημήτρη Βερβεσού, υποψ. Συμβούλου



Ενόψει των επικειμένων αρχαιρεσιών του ΔΣΑ στις 23 και 24/2/14 επιθυμώ να ενημερώσω όλους τους συναδέλφους που με ρωτούν για τη στάση μου σε αυτές και να καταστήσω γνωστά τα κάτωθι:

1.Επειδή όπως λέει και ο Μακρυγιάννης είμαστε στο 
"εμείς"και όχι στο"εγώ" απαντώ στους κακεντρεχείς(χρόνια)επικριτές μου με τη συστράτευση μου μαζί με άλλες δυνάμεις ,συμβούλους,και άλλους φερώνυμους συναδέλφους στο Προεδρικό ψηφοδέλτιο με την ανεξάρτητη υποψηφιότητα του ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ, ο οποίος κατέρχεται ως Υπ.Πρόεδρος ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, 
αλλά υποστηριζόμενος απο 3 διαφορετικά "ακεφαλα"ψηφοδέλτια συμβούλων ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

2.Θα είμαι υποψήφιος σύμβουλος με το πολυτασικό/διαφορετικών αποχρώσεων και προέλευσης συναδέλφων "ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ",
στο οποίο συμμετέχουν το ΒΗΜΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ERGA OMNES(μέλη του είναι πέραν εμού οι νυν σύμβουλοι Θωμάς Καμενόπουλος και Χριστίνα Τσαγκλή),

η παράταξη "ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ"(με το νυν σύμβουλο Γιώργο Μπουλούκο) καθώς και η παράταξη "ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ"(με τη συμμετοχή του Στάθη Αναλυτή) καθώς και άλλοι 18 εκλεκτοί συνάδελφοι τα ονόματα των οποίων θα ανακοινωθούν οσονούπω 

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ(ως επι το πλείστον παραταξιακά) ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ Ε Ν Α Ε Ν Ι Α Ι Ο Ψ Η Φ Ο Δ Ε Λ Τ Ι Ο ΔΙΚΗΓΌΡΩΝ 


Καλώ όσους εξ υμών έχετε παρακολουθήσει την πορεία μου και τη διαδρομή μου στα κοινά του ΔΣΑ και έχετε διαπιστώσει οτι δεν εξαργύρωσα ποτέ την εμπιστοσύνη σας με αντιμισθίες σε δημόσιες σχέσεις αλλά μονον με ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ όντας ΠΑΝΤΑ εκεί που ήταν τα προβλήματα του κλάδου,είτε συλλογικά είτε ατομικά , όποτε τούτο μου ζητήθηκε απο ενα εκαστο/η εξ υμών ΝΑ ΑΘΡΟΙΣΤΕΙΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΜΑ ΚΥΡΙΩΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΕΔΡΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΞΗΜΕΝΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


Η αποχή και ο αναχωρητισμός δεν είναι λύση που ενοχλεί τα κακώς κείμενα και το status quo ante αφου οι "ευνοηθέντες" και οι "ημέτεροι"θα πανε να ψηφίσουν ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
V E N C E R E M O S!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου